Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat kost een hoortest?

Een hoortest is geheel gratis en vrijblijvend. U hoeft alleen een afspraak te maken.

Wat kost een hoortoestel?

Wat een hoortoestel u kost is afhankelijk van het hoorprotocol, uw zorgverzekering, uw eigen risico en een eventueel aanvullende verzekering. Hoe dat werkt leest u hier.

Hebben jullie alle hoortoestellen?

Ja. Als zelfstandige audicien zijn we niet gebonden aan contracten en kunnen we alle merken en typen hoortoestellen leveren.

Wat is het hoorprotocol?

In het hoorprotocol staat hoe hoorhulpmiddelen conform de Zorgverzekeringswet moeten worden verstrekt. U kunt er hier meer over lezen.

Hoe lang heb ik garantie op een hoortoestel?

De standaard garantietermijn op een hoortoestel is 5 jaar. Daarnaast bieden we bij Horend Goed ook altijd service en nazorg. U leest er meer over op deze pagina.

Zijn jullie audiciens StAr-geregistreerd?

Jazeker. Al onze hoorzorg specialisten zijn StAr-geregistreerd. U vindt onze geregistreerde audiciens hier.

Wat betekent jullie tevredenheidsgarantie?

Onze tevredenheidsgarantie betekent dat u uw hoortoestel gratis en vrijblijvend mag uitproberen tot u helemaal tevreden bent. Zonder kosten vooraf, zonder risico. U leest er hier meer over.

Wat is jullie Alles Voor Oren belofte?

Onze Alles Voor Oren belofte is dat we alles wat met hoorzorg te maken heeft kunnen leveren. We hebben ruim 2.000 hoorzorg producten op voorraad in onze webshop en hebben we iets onverhoopt niet? Neem dan even contact met ons op, dan gaan we het voor u regelen.

Wat is het Zeker Horend abonnement?

Met het Zeker Horend abonnement kunt u sparen voor onverwachte defecten die buiten de garantie vallen of korting op een nieuw hoortoestel. Hoe het werkt leest u hier.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk heel vervelend. We gaan er direct voor u achteraan! Stuur ons even uw gegevens via dit formulier en dan lossen we het zo snel mogelijk voor u op.

Door wie worden jullie pakketjes bezorgd?

Onze pakketjes worden bezorgd door PostNL. Pakketjes die niet door de brievenbus passen worden voorzien van een Track & Trace code.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Geen probleem, we lossen het altijd netjes voor u op. U kunt gemakkelijk contact met ons opnemen via ons klachtenformulier.

Ik wil mijn product retourneren, hoe doe ik dat?

U mag uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden annuleren en heeft daarna nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Meer informatie vindt u hier.

Kan ik een hygiëne product retourneren?

Sommige producten zijn voorzien van een hygiëne zegel. Denk hierbij aan gehoorbescherming of koptelefoons. Deze producten kunnen alleen ongeopend retour, Wanneer deze zegel verbroken is kunnen deze producten niet worden geretourneerd.

Zit er garantie op een Tweede Kansje?

Jazeker. Alle Tweede Kansjes zijn compleet, getest (behalve showmodellen nieuw in doos) en hebben volledige garantie. U vindt onze Tweede Kansjes hier.

Hoe koppel ik mijn hoortoestel via Bluetooth?

Dit gaat heel eenvoudig. Ga op uw telefoon (of ander apparaat waar u mee wilt koppelen) naar de instellingen en selecteer ‘Bluetooth’. Zoek in de lijst van beschikbare apparaten het typenummer van uw hoortoestel, selecteer deze en klik op ‘koppelen’.

Ik wil een review achterlaten, hoe doe ik dat?

Leuk! We zijn dol op reviews! U kunt er hier eentje voor ons achterlaten.

Kan ik jullie volgen op social media?

Jazeker, u kunt ons volgen op Facebook en Instagram, dat vinden we zelfs erg leuk!